اتاق خبر

چهار رای عجیب که مسئول حراست را شهردار منتخب پیشوا کرد ! / جمال محمدی منتخب حداقلی شورا

شورای اسلامی شهر پیشوا در انتخابی عجیب با 4 رای موافق از شهردار منتخب رونمایی کرد.

به گزارش خبر استان، پس از استعفای پر بحث حبیبی شهردار اسبق، شورای شهر پیشوا بررسی رزومه ی گزینه های پیشنهادی را در دستور کار قرار داد.

از همان ابتدا وقتی در میان گزینه های پیشنهادی که برخی از آنها سابقه ی درخشانی در مدیریت شهری داشتند نام فردی که تنها سابقه مسئول حراست را در کارنامه خود داشت جای تعجب داشت.

ولی در ادامه در حالی با تصمیم نهایی شورای شهر همان فرد به عنوان شهردار منتخب مطرح شد که فعالیت به عنوان مسئول حراست در آبعلی، قرچک و پیشوا تنها رزومه کاری اش به شمار می رفت و جای این سوال پیش می آید که مبنای انتخاب جمال محمدی چیست؟ و با چه معیاری بر گزینه های دیگر با رزومه ی تخصصی قابل دفاع ترجیح داده می شود.

محمدی که در دولت تدبیر و امید به عنوان مسئول حراست فرمانداری که حسین عباسی فرماندار آن بود به پیشوا وارد شد خیلی زود به شکل عجیبی محبوب 4 عضو شورای شهر شد.

از طرفی دیگر بدون شک حتی در صورت صدور حکم شهردار، محمدی تنها با 4 رای موافق شورا کار سختی را در مدیریت شهری در پیش دارد و باید دید حامیان پشت پرده اش می توانند در کنار این 4 رای برای او عملکرد مثبت و محبوبیت را نیز به ارمغان آورند ؟!

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برترین ها

خروج از نسخه موبایل