با ما همراه باشید

قرچک

ورود دادستانی قرچک به موضوع ایستگاه راه‌آهن

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک گفت: در پی وقوع چندین مورد حادثه برخورد قطار با عابران پیاده در محل تقاطع راه‌آهن با معابر شهرستان، دادستانی با جدیت به این موضوع ورود کرده است تا موضوع ایستگاه راه‌آهن تعیین تکلیف شود.

سعید دوستی نژاد روز دوشنبه گفت: از ابتدای سال جاری هفت مورد حادثه برخورد قطار با عابران پیاده در این شهرستان رخ داد که این امر منجر به فوت عابران شده است.

وی ادامه داد: از این رو، دادستانی برای تعیین تکلیف وضعیت راه‌آهن و ایستگاه آن، تا تعیین تکلیف نهایی ورود پیدا کرده است.

دوستی نژاد تصریح کرد: طی یک ماه اخیر سه مورد برخورد قطار با عابران پیاده در مناطق مختلف قرچک رخ داد که در هر سه مورد، عابران جان خود را از دست دادند از این رو، دستور بازداشت ۲ راننده قطار صادر شد.

وی افزود: وضعیت ایستگاه راه‌آهن قطار در این منطقه بسیار نامناسب است و این امر به بروز حوادث متعدد منجر می‌شود و مسئولان باید هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام کنند.

اجرای پروژه قطار شهری ورامین – قرچک – تهران جزو مصوبات دولت نهم است که تا کنون به طور کامل به بهره‌برداری نرسیده است و تنها فاز نخست آن با عبور روزانه شش رام قطار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: ایستگاه قطار در قرچک از وضعیت نامناسبی برخوردار است و مردم برای سوار شدن به قطار، مجبورند که بر روی ریل‌ها و حاشیه آن به انتظار بایستند.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.