با ما همراه باشید

ورامین

بازدید رئیس حوزه‌های علمیه کشور از نمایشگاه و گنجینه شهدای ورامین

رئیس حوزه‌های علمیه کشور از نمایشگاه و گنجینه شهدای ورامین بازدید کرد.

آیت الله اعرافی عصر شنبه ۲۹ آبان ماه در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان ورامین به همراه امام جمعه، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، فرماندار، بخشدار، رؤسای ادارات و فرماندهان نیروی‌های نظامی و انتظامی از نمایشگاه و گنجینه شهدای ورامین بازدید به عمل آورد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران بیان کرد: دوران دفاع مقدس منصه ظهور و صحنه جاویدان ایثار و فداکاری شهدا بود که خون آنها انقلاب اسلامی را حفظ کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران مهم‌ترین راه برای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه را شهیدوار زندگی کردن عنوان و خاطر نشان کرد: حفظ شأن و مقام شهدا باعث تقویت روحیه ایثار و مقاومت در جامعه است که نیازمند ترویج اخلاق و منش شهدا در زندگی فردی و اجتماعی است.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با تاکید به ارزش قائل شدن برای خانواده‌های شهدا، خاطر نشان کرد: عزت و سربلندی نظام اسلامی به برکت خون مطهر شهداست و همه مسئولان و مردم به دعای خیر خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیازمند هستند و تکریم آنان، ارزش گذاری به جامعه و حکومت است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.