با ما همراه باشید

پیشوا

۴ هزار میلیارد ریال رفع تصرف و خلع ید در شهرستان پیشوا

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: قریب به سه هکتار از اراضی جنوب شرق استان تهران واقع در شهرستان پیشوا امروز خلع ید و رفع تصرف شد.

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در راستای حفظ حقوق بیت المال و دولت جمهوری اسلامی ایران و با اخذ حکم قضایی قطعی و تأیید آن در دادگاه تجدید نظر و با همکاری و هماهنگی صورت گرفته با دادگستری و یگان حفاظت اراضی این اداره کل، اراضی واگذار شده به دانشگاه آزاد اسلامی پیشوای ورامین به مساحت تقریبی سه هکتار و به ارزش ریالی ۴ هزار میلیارد ریال خلع ید و رفع تصرف شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: اراضی که طبق قانون و تفاهم نامه ها فی مابین دستگاه‌ها و نهادها با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران طی سال‌های گذشته واگذار شده اند، دائماً رصد می شوند و در صورت عدم احیاء و عمران، زمین واگذار شده پس گرفته شده و بیت المال عودت می شود.

محبت خواه همچنین از مذاکره برای واگذاری زمین مذکور از طرف دانشگاه شهید بهشتی با این اداره کل با برای کاربری های درمانی و آموزشی خبر داد و تصریح کرد: در صورت واجد شرایط بودن این دانشگاه مطابق با مفاد قانونی قراردادهای واگذاری این موضوع متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.