قرچک

برگزاری جلسه هم‌اندیشی مدیران آموزش و پرورش شهرستان قرچک

جلسه هم‌اندیشی مدیران شهرستان قرچک با حضور رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک؛ حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک و شورای معاونین اداره‌ آموزش و پرورش شهرستان قرچک برگزار شد.

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در نشست هم اندیشی با مدیران مدارس اظهار کرد: یاد و خاطره ۳۶ هزاردانش‌آموز شهید، ایام الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموزو هفته پدافند غیر عامل را گرامی می‌داریم و به روح بلند و ملکوتی شهدای گرانقدر و امام شهدا سلام و صلوات می‌فرستیم.

وی گفت: ایام گرانقدر هفته بسیج دانش‌آموزی و مطالعه خاطرات و وصیت نامه‌های شهیدان همه ما را با مدیریت در شرایط بحرانی به خوبی آشنا و همراه می‌کند، چرا که معتقدیم مدیران مدارس در شرایط کنونی با کمبودهای نیروی انسانی، فضای آموزشی و تجهیزات به معنی واقعه کلمه مدیریت بحران می‌کنند و با شایستگی خدمات آموزشی و پرورشی ارائه خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ضمن کسب موفقیت‌های چشمگیر آموزشی و پرورشی شاهد آرامش مثال زدنی در فضای آموزشی و پرورشی منطقه هستیم و بازخوردهای خوبی از سوی همکاران فرهنگی، اولیاء محترم و سایر ادارات دریافت کردیم که همه این اتفاقات را مدیون و مرهون تلاش‌های شبانه روزی همه همکاران بویژه مدیران مدارس هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک تصریح کرد: به نظر بسیاری از کارشناسان و همکاران مهر امسال در شرایط همه گیری کرونا و ساماندهی‌های حضوری و مجازی بسیار سخت و پیچیده بود که مدیران مدارس و همه همکاران به خوبی شرایط مختلف را مدیریت کردند که از همه شما صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

داورزنی با اشاره به روند سال تحصیلی جدید گفت: سال تحصیلی امسال با شعار تضمین سلامت، استمرار آموزش و ارتقای کیفیت آغاز شد که اولویت همه ما در تمامی امور سلامت دانش‌آموزان است و در مورد روند بازگشایی مدارس مطابق دستورالعمل اداره کل، وزارتخانه و ستاد ملی کرونا در حال اجرای برنامه‌های مدارس هستیم.

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برترین ها

خروج از نسخه موبایل