با ما همراه باشید

پیشوا

شهردار جلیل‌آباد معارفه شد

«عبدالله میرزایی» طی مراسمی با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی، به عنوان شهردار جلیل‌آباد معارفه شد.

آئین معارفه «عبدالله میرزایی» شهردار جلیل‌آباد با حضور حسین عباسی فرماندار، حسین نوش‌آبادی نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد در مجلس، طاهری‌نسب مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و جمعی از مسئولان برگزار شد.
ضرورت استقرار دفاتر نمایندگی دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهر جلیل‌آباد
فرماندار شهرستان پیشوا در این مراسم اظهار کرد: شهرداری وظایف سنگینی بر عهده دارد و اگر در گذشته مسئولیت‌های این نهاد محدود به حوزه خدماتی و عمرانی بود امروزه تکالیف زیادی بر عهده داشته و در امور مختلف زندگی‌ مردم اثرگذار است.
عباسی گفت: ارتقای شهر از حیث عمرانی، اجتماعی و فرهنگی و توجه به معنویت و معماری ایرانی_اسلامی از جمله وظایف مدیریت شهری است و اهمیت اقدامات و تاثیرگذاری این مجموعه را نشان می‌دهد.
وی افزود: با توجه به نوپا بودن مجموعه شهری جلیل‌آباد، بنیان‌گذاری امور از سوی شهرداری و پارلمان شهری باید با دقت، حساسیت و آینده‌نگری انجام شود.
عباسی بیان کرد: جهش عمرانی و آبادانی در شهر نیازمند مدیریت شهری خلاقانه، متحولانه و جسورانه و حمایت سایر دستگاه‌ها است و بسترسازی حضور بخش خصوصی و بهره‌گیری از سرمایه‌گذاران از الزامات تحقق آن است.
وی عنوان کرد: مردم جلیل‌آباد از گذشته مطالباتی را داشته‌اند و امروز با ارتقا به شهر، باید ریل‌گذاری صحیحی از سوی متولیان امر انجام‌ شود و با اشراف کامل به قوانین، خدمات خوب به مردم ارائه و خواسته‌ها و نیاز‌های به حق آنان برآورده گردد.
فرماندار پیشوا خاطرنشان کرد: دستگا‌ه‌های خدمات‌رسان شهرستان پیشوا با استقرار دفاتر خود در شهر جلیل‌آباد، خدمات بهینه به مردم ارائه کرده و کمک نمایند تا از مشکلات آنان کاسته شود.
عباسی ادامه داد: از تمامی کسانی که در ماه‌های گذشته به خصوص در ایام کرونا تلاش کردند تا شرایط مطلوبی در جلیل‌آباد حاکم شود قدردانی نموده و از تریبون‌داران درخواست می‌شود با دعوت از مردم برای استقبال از واکسیناسیون عمومی، در رسیدن به شرایط مطلوب کمک کنند.
وی تصریح کرد: برای گذر از این شرایط و دستیابی به جامعه‌ ایمن همه‌ باید دست به دست هم داده و برای انجام واکسیناسیون، رعایت موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی احساس مسئولیت نماییم.
احیای پروژه آزادراه تهران به پیشوا پیگیری می‌شود
حسین نوش‌آبادی نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای نیز در این مراسم اظهار کرد: عصاره دین اسلام خدمت به مردم، گشایش و ایجاد آسایش و آرامش در جامعه است.
وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس آموزه‌های دینی و قرآنی شکل گرفته و فلسفه وجودی آن خدمت به مردم است.
نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای افزود: شهرداری یکی از مصادیق خدمت‌رسانی به مردم بوده و اقدامات و خدمات آن عینیت داشته و قابل ملموس است.
نوش آبادی بیان کرد: بخش جلیل‌آباد به لحاظ اقلیمی و سرزمینی شرایط ممتازی دارد و وجود شهرک صنعتی و زمین‌های حاصل‌خیز و مجتمع کشاورزی و دامپروری از جمله ظرفیت‌های این منطقه است.
وی افزود: پیگیری احداث پایانه صادراتی و اصلاح تقاطع ورودی شهر از جمله نیازها و موضوعاتی است که پیگیری می‌شود.
نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد گفت: احیای آزادراه تهران به پیشوا که در دولت هفتم‌ مطالعات آن انجام شده می‌تواند به حل مشکل ترافیک و رفت و آمد مردم کمک نموده و زیربنای توسعه شهرستان و ارتباط منطقه با پایتخت شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.