جواد آباد

محمدفرهام شهردار منتخب جواداباد شد.

عضو شورای اسلامی شهر جوادآباد ورامین گفت: اعضای شورای اسلامی شهر جوادآباد به اتفاق آرا “محمد فرهام ” را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب کردند.

علی عرب اظهار داشت اعضای شورای اسلامی شهر جوادآباد بیستم مرداد ماه امسال، بلافاصله پس از آغاز به کار رسمی، موضوع انتخاب شهردار جدید این شهر را در دستور کار خود قرار دادند و پس از بررسی برنامه‌های گزینه‌های شهرداری ، شیرزاد یعقوبی را به عنوان شهردار انتخاب و معرفی کردند.
وی افزود: با وجود انتخاب یعقوبی و معرفی به فرمانداری ورامین، وی بدون اطلاع از اعضای شورا، برنامه‌های خود را به شهر دیگری در استان تهران ارائه کرد و اعضای شورای جوادآباد مجبور شدند تا بار دیگر نسبت به انتخاب شهردار جدید اقدام کنند.
وی اظهار داشت: ۳نفر برای پذیرش مسوولیت شهرداری جوادآباد در نظر گرفته شده بود که هر یک از این افراد، برنامه‌های اجرایی خود را به شورای اسلامی ارائه کردند که در نهایت “محمد فرهام” به عنوان شهردار جدید این شهر از سوی اعضا انتخاب شد.
عرب اظهار داشت: در حال حاضر “حمید دانایی فرد”، شهردار سابق جوادآباد سرپرستی شهرداری را بر عهده دارد.
محمد فرهام در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی ، منتخب مردم قرچک بود که با ابطال انتخابات این شهر، وی نتوانست به شورای شهر راه پیدا کند.
شورای اسلامی شهر جوادآباد ورامین ۵ عضو دارد.
شهر جوادآباد با بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ نفر جمعیت در ۱۲ کیلومتری جنوب ورامین و در مجاورت محور قم- گرمسار واقع است.

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برترین ها

خروج از نسخه موبایل