با ما همراه باشید

اتاق خبر

عملیات اجرائی بیمارستان پیشوا هفته آینده زمان بندی می شود

نماینده مردم ورامین،‌پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف بیمارستان پیشوا در یک نشست چهار جانبه خبر داد و گفت: عملیات اجرائی بیمارستان پیشوا هفته آینده زمان بندی می شود.

حسین نوش آبادی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری نشست چهار جانبه برای تعیین تکلیف عملیات اجرایی بیمارستان پیشوا خبر داد و اظهار داشت: جهت این موضوع جلسه‌ای روز شنبه ششم شهریور ۱۴۰۰ با حضور طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور، محسنی بند پی استاندار تهران و زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در محل استانداری تهران برگزار و مموارد مختلف بررسی شد.

نوش ابادی با بیان اینکه اجرا و احداث بیمارستان پیشوا یکی از مهم‌ترین موارد برای این شهرستان است گفت: پیرو مصوبه مجلس برای تامین اعتبار تکمیل و ساخت بیمارستان پیشوا و اختصاص بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال در بودجه ۱۴۰۰ و پیش بینی ۸۰۰ میلیارد ریال برای سال آینده، در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: در این جلسه مهم، در خصوص چگونگی انتقال بیمارستان از دانشگاه آزاد به دانشگاه شهید بهشتی تهران و زمان آغاز عملیات اجرائی آن، بحث و بررسی به عمل آمد و مقرر شد طی هفته آینده، ضمن امضای موافقت نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، زمان بندی اجرای عملیات اجرائی بیمارستان پیشوا، صورت پذیرد.

گفتنی است که در این جلسه، تعدادی از مدیران استانی، فرماندار، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا نیز حضور داشتند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.