با ما همراه باشید

اتاق خبر

آمریکا در پی ارسال واکسن آلوده به ژاپن رسوا شد

امام جمعه خیرآباد گفت: در چند روز گذشته خبری آمد که آمریکا یک میلیون و نیم واکسن آلوده به ژاپن ارسال کرده است، این خبر سبب رسوایی آمریکا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر طزری ظهر در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خیرآباد، اظهار کرد: در چند روز گذشته خبری آمد که آمریکا یک میلیون و نیم واکسن آلوده به ژاپن ارسال کرده است.

وی گفت: ژاپن کشوری است که بدون اجازه آمریکا آب نمی‌خورد، حتی نخست وزیر آن برای حضور در ایران از آمریکا اجازه گرفت و آمریکا بزرگترین جنایت اتمی را در ژاپن انجام داد و هرگز عذر خواهی هم نکرد.

امام جمعه خیرآباد گفت: عده‌ای در خارج و نفوذی‌ها و جریانات وابسته به غرب و بعضی از سلبریتی ها که شهرت خود را وامدار نظام اسلامی هستند و میلیاردها از بیت المال کشور ارتزاق می‌کنند، ناگهان به یاد مردم و فوتی‌های کرونایی افتادند و چه اشک‌ها برای مردم نریختند، حال آنکه در مشکلات و گرفتاری‌های مردم تا کنون هرگز قدم مثبتی در بر نداشته اند اما با رسوایی آمریکا در جریان واکسن‌های آلوده، مانند گذشته سکوت کرده اند گویا اتفاقی نیفتاده است.

طزری با بیان اینکه در چند روز گذشته اولین نفتکش حامل سوخت از جمهوری اسلامی وارد لبنان شد تا مشکل سوخت این کشتی را حل کند، گفت: همانطور که سید حسن نصرالله گفت نفتکش‌های بعدی هم در راه است این اقدام چند تأثیر داشت اولاً همه مردم لبنان از طوایف مختلف از این اقدام شاد شدند، چرا که امروز لبنان دچار مشکل سوخت است، دوم متوجه شدند که حزب الله فقط یک گروه نظامی نیست بلکه در عرصه‌های اجتماعی نیز فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: نکته دیگر اینکه محور مقاومت دلگرم شدند، چرا که جمهوری اسلامی در مشکلات به وجود آمده در کنار آنان است و چهارم انحصار صادرات سوخت به لبنان از کشتی‌های عربستان و غرب گرفته شد.

خطیب جمعه خیرآباد عنوان کرد: اسرائیل مدت‌ها است که به دنبال یک اجماع علیه جمهو ری اسلامی است، که نشان دهد، جمهوری اسلامی به دنبال نا امن کردن خلیج فارس است، اگر اسرائیل کشتی جمهوری اسلامی را بزند خود متهم می‌شود و اگر اقدامی نکند نشان می‌دهد پروژه تحریم لبنان شکست خورده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.