با ما همراه باشید

اتاق خبر

کشور نیازمند مدیریت اجرایی رجایی گونه است

امام جمعه موقت ورامین گفت: امروز در گام دوم انقلاب نیازمند دولتمردان و مسئولان رجایی گونه هستیم، البته رئیس جمهور نشان داده که مرد کار و عمل بوده و از روز اول جدی مشغول کار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ورامین طی سخنانی ضمن گرامیداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت با اشاره به آغاز به کار دولت جدید گفت: امروز در گام دوم انقلاب نیازمند دولتمردان و مسئولان رجایی گونه هستیم، البته رئیس جمهور نشان داده که مرد کار و عمل است و از روز اول جدی مشغول کار شده است، امروز که روز جمعه است، به اهواز رفته و در بیمارستان اهواز حاضر می‌شود، باید از این روحیه تقدیر کرد و قطعاً سایر اعضای دولت نیز می‌بایست، اینگونه باشند.

توصیه به توجه بیشتر به طب سنتی

وی در ادامه به پنجم شهریور ماه و روز بزرگداشت زکریای رازی و روز داروسازی اشاره کرد و ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در داروسازی پیشرفت مناسبی داشتیم، اکنون بیش از ۹۵ درصد داروهای مورد نیاز در داخل کشور تولید می‌شود، این پیشرفت بسیار مهم است، البته همان طور که قبلاً عرض کردم، در زمینه داروهای سنتی کوتاهی داشتیم، که یکی از وعده‌های وزیر بهداشت توجه به این نکته است.

مدیرانی که برای ورامین انتخاب می‌شوند باید در طراز مدیران استانی باشند

محمودی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه خطاب به مدیران فعلی و آینده ورامین گفت: برخی مدیران حتی در روزهای جمعه نیز حاضر نیستند، در کنار مردم در نمازهای جمعه حاضر شوند، باید از رئیس جمهور الگو بگیرند، اینکه برخی مدیران جایگاه خود را با ماشین امضا اشتباه بگیرند و از اتاق‌های شیشه‌ای بخواهند، مدیریت کنند، اصلاً قابل توجیه نیست.

خطیب جمعه ورامین افزود: در خصوص ورامین باید دردمندانه عرض کنم، که سال‌ها مورد بی مهری دولت سابق قرار گرفت و برخی مدیران فعلی در طراز این شهرستان انقلابی نبوده و نیستند، مدیرانی که در این شهرستان خدمت می‌کنند، باید در طراز مدیران استانی از نظر تجربه، تخصص، روحیه انقلابی و مردمی باشند، اما متأسفانه در این خصوص بی توجهی جدی صورت گرفته و آسیب دیده ایم.

برخی افراد ادارات را با باشگاه‌های سیاسی اشتباه نگیرند

وی خطاب به عناصر سیاسی و تأثیرگذار در ورامین گفت: برخی افراد، ادارات، نهادها و مراکز خدماتی را با باشگاه سیاسی اشتباه نگیرند، ورامین از دعواهای سیاسی زخم خورده است، دوران خدمت به زودی سپری می‌شود، کاری کنید، که از خود نام نیک و دعای خیر باقی بگذارید و قضاوت مردم در خصوص عملکردتان مثبت باشد.

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: ما افراد مؤمن و کارآمد در دستگاه‌های اجرایی فراوان داریم، اگر این نیروها دست به دست یکدیگر بدهند و به فکر خدمت به شهرستان باشند، یقیناً اتفاقات مبارکی خواهد افتاد، باید تمام نیروهای دلسوز فارغ از جریانات سیاسی به فکر رونق هرچه بیشتر ورامین باشند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.