خواندنی ها

جشن پیروزی حامیان رییس جمهوری منتخب در ورامین

همزمان با دهه کرامت جمعی از حامیان حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در ورامین به مناسبت انتخاب وی به عنوان هشتمین رئیس جمهور منتخب جشن گرفتند.
سید ابراهیم رییسی روز ۲۸ خرداد ماه با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای به عنوان رییس جمهوری منتخب ایران انتخاب شد و شامگاه روز شنبه ساعاتی پس از اعلام رسمی ستاد انتخابات کشور، صدها نفر از مردم ورامین به صورت خودجوش در میدان امام حسین(ع) گرد هم جمع شده و این پیروزی را جشن گرفتند.

حاضران در این مراسم خودجوش، در حالی که نیروهای انتظامی، هلال احمر و آتش‌نشانی، نظم این بخش از شهرستان را تأمین کرده بودند، با در دست داشتن پرچم ایرارن اسلامی و تصاویری از رهبر معظم انقلاب، امام راحل و حجت الاسلام رئیسی به شادی پرداخته و پیروزی مردم در این رویداد مهم سیاسی را جشن گرفتند.

تعداد زیادی از مردم به صورت خودجوش بین رهگذران گل و شیرینی پخش می‌کردند.

در حاشیه میدان امام حسین (ع) ورامین، ستادهای مردمی نامزدهای شوراهای اسلامی نیز برپا شده بود و طرفداران برخی از منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی نیز به شادمانه پیروزی فرد مورد نظر خود به شادی پرداخته و از مردم با شربت و شیرینی پذیرایی کردند.

طرفداران رئیس جمهور منتخب با نورباران کردن محوطه میدان، شور و نشاط وصف ناپذیری را ایجاد کرده و مردم را به حضور در این مراسم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دعوت کردند.

همچنین عصر دیروز/شنبه/ در میدان های امام حسین(ع) و ولیعصر(عج) تهران نیز طرفداران نامزد منتخب رئیس جمهوری پیروزی وی را جشن گرفتند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

از مجموع ۷۹ هزار و ۹۸۴ تعرفه مصرف شده در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری شهرستان ورامین، ۵۵ هزار و ۹۴۲ نفر به حجت الاسلام رئیسی رأی دادند.

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برترین ها

خروج از نسخه موبایل