اتاق خبر

ضارب سرپرست آموزش و پرورش قرچک دستگیر شد

خبراستان:، مرکز اطلاع رسانی پلیس شرق استان تهران در پی انتشار جزئیات حادثه رخ داده در اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک از دستگیری ضارب متواری سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان با تلاش بی وقفه ماموران انتظامی قرچک در یک عملیات پلیسی خبر داد.

این‌ مرکز همچنین عصر امروز با انتشار بیانیه ای در تشریح حادثه رخ داده در اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک اعلام کرده بود: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر درگیری و مجروحیت سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

با حضور پلیس در محل مشخص شد، یکی از کارمندان فرهنگی این اداره به دلیل اختلافات و مشکلات اداری گذشته به منظور انتقام جویی با حضور در دفتر مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان، در یک اقدام مجرمانه ضمن درگیری، با شلیک چند گلوله موجب مجروحیت سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان از ناحیه دست و پا شده و به سرعت از محل متواری می شود و با حضور عوامل اورژانس مصدوم به بیمارستان انتقال داده می شود.

در این رابطه پلیس با اقدامات گسترده اطلاعاتی ضمن هماهنگی کامل با مراجع قضائی در حال پیگیری و شناسایی محل اختفا و دستگیری متهم متواری است.

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برترین ها

خروج از نسخه موبایل