اتاق خبر

مجلس، دولت و همه دستگاه‌ها باید برای معیشت مردم تلاش کنند

خبراستان:فرهاد بشیری گفت:نمایندگان از جنس مردم هستند و با مشکلات و کاستی‌های زندگی مردم آشنایی دارند، به همین دلیل آگاهی‌هایی که نسبت به مردم دارند طرحی را نمایندگان مجلس دنبال کردند تا حداقل معیشت و کمک‌هایی به مردم انجام بگیرد تا بتوانند خودشان از این سختی عبور دهند.

وی با بیان اینکه این امر مهم مصوبه دارد و قانون می‌خواهد تا تصویب شود، گفت: قبل از آن کارشناسی و جلسات هم‌اندیشی در این خصوص برگزار خواهد شد و پس از مطالعات دقیق و تأمین منابع در مجلس شورای اسلامی به تصویب می‌رسد.

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعاً مجلس، دولت و همه دستگاه‌ها باید در ارتباط با موضوع معیشت مردم حرکت کنند و با توجه به اینکه تحریم و کرونا رخ داده و مشکلات عدیده‌ای را برای همه دنیا جامعه اسلامی ما به وجود آورده، وظیفه همه ما است که به اقشار آسیب‌دیده از کرونا کمک کنیم.

بشیری بیان کرد: مقام معظم رهبری در ارتباط با کمک مؤمنانه فرمودند کمک معیشتی یک ضرورت امروز جامعه است و باید به اقشاری که نیازمند مایحتاج زندگی‌ خود هستند و دچار مشکل شده‌اند کمک کرد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر فضای جامعه و کشور در حال ورود به انتخابات ۱۴۰۰ است، همان‌طور که در قوه قضائیه یک فرد باکفایتی آمد و توانست تحول عظیمی در مبارزه با فساد در کشور ایجاد کند، مجلس هم با یک شور و حال دیگری آمد و کار را دنبال می‌کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: از مردم عزیز می‌خواهم در انتخابات آینده با مطالعات عمیق‌تر داشته باشند چرا که باید کار را به کاردان سپرد تا بتواند مسائل و مشکلات مردم را حل کند.

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برترین ها

خروج از نسخه موبایل