با ما همراه باشید

اتاق خبر

بازدید شبانه مسوولان ورامین از نحوه اجرای محدودیت‌های کرونایی

خبراستان:مسوولان ورامین در چهارمین روز از اجرای محدودیت‌های کرونایی، عصر سه‌شنبه با حضور در مناطق مختلف شهرستان بر نحوه اجرای دستوارالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا و تعطیلی مشاغل پس از ساعت ۱۸ نظارت کردند.

فرماندار شهرستان ورامین با تقدیر از همراهی مردم در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی گفت: بر اساس ابلاغ ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت و درمان، در حال حاضر شرایط شیوع ویروس کرونا در ورامین نارنجی است و محدودیت‌های اعمال شده بر اساس این شرایط از روز شنبه اول آذرماه در مناطق مختلف این شهرستان اجرا شده است.

حسین کاغذلو اظهار کرد: بر اساس شرایط کرونایی نارنجی، فعالیت مشاغل گروه یک و دو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع بوده و گروه‌های ۳ و ۴ اجازه فعالیت ندارند.

وی گفت: مشاغل گروه ۲ فقط تا ساعت ۱۸ اجازه فعالیت دارند و پس از این ساعت موظفت به تعطیلی واحد خود می‌باشند.
ک
کاغذلو تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های اعمال شده در تردد به مناطق قرمز، ورود خودروهای غیربومی به شهرستان ورامین به عنوان ورودی استان تهران از منطقه سه راهی حسن‌آباد – چرمشهر ممنوع است و از خروج خودروهای بومی از این منطقه جلوگیری می‌شود.

وی اظهار کرد: در کنار تلاش مسوولان برای اجرای دقیق دستورالعمل‌های ستاد کرونا، تلاش و همراهی مردم ورامین قابل تقدیر است و یقینا در سایه این همکاری، در آینده شاهد بهبود شرایط شیوع ویروس کرونا در شهرستان خواهیم بود.

فرماندار ورامین گفت: به منظور بررسی وضعیت شهرستان در زمان اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی، جلسه ستاد کرونای شهرستان ورامین به صورت روزانه در محل فرمانداری برگزار شده و نحوه اجرای این طرح و دستاوردهای آن به صورت مستند به استانداری تهران منعکس می‌شود.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا، محدودیت‌های کرونایی در سه وضعیت زرد، نارنجی و قرمز به مدت دو هفته در مناطق مختلف کشور اجرا می‌شود.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سوم آذرماه اعلام کرد: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۴۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۷۴۴ نفر از آنها بستری شدند.

لاری با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۶۶ هزار و ۸۲۱ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۵ هزار و ۲۵۵ نفر رسید.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۶۱۰ هزار و ۴۰۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، و هم اکنون ۵ هزار و ۸۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.