با ما همراه باشید

اتاق خبر

جریمه خودروها در زمان تردد در ساعات ممنوعه چگونه پاک می‌شود؟

خبراستان:سردار حسین رحیمی صبح امروز در حاشیه مرحله 39 طرح رعد در پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح جزئیات این طرح اظهار کرد: مرحله 39 طرح رعد در 48 ساعت گذشته توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ و کلانتری‌های 84 گانه به اجرا درآمد.

رئیس پلیس تهران افزود: در این طرح با اجرای 236 حکم قضائی، 713 سارق، مالخر، اوباش، فروشندگان موادمخدر و مشروبات الکی بازداشت شدند.

وی با اشاره به کشف بیش از دو هزار و 700 اموال مسروقه در طرح مذکور، گفت: به عنوان مثال 112 دستگاه خودرو و 66 دستگاه موتورسیکلت، 9 قبضه سلاح گرم و شکاری و 14 قبضه سلاح سرد کشف شد.

به گفته این مقام انتظامی، مجموع کشفیات در مرحله 39 طرح رعد، بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

رحیمی درباره نحوه تردد خودروها در تعطیلی دو هفته‌ای تهران اظهار کرد: هیچ دستگاهی غیر از پلیس نمی‌تواند خودروهای متخلف را در این طرح و در تمام طرحها اعمال قانون کند، خودروهایی که در این هفته ضرورت به تردد در شهر تهران دارند، باید برای اخذ مجوز به فرمانداری مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: برخی از خودروها نیز اگر در صورت مراجعه به فرمانداری مراجعه کردند و جریمه شدند، در آینده مجوز و تاییده‌های لازم را از فرمانداری بگیرند، به مراکز 10 گانه اعتراضات پلیس راهنمایی و رانندگی در تهران مراجعه کنند تا جریمه آنها پاک شود.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه تذکرات به خودروها در شب نخست بیشتر ارشادی بود، بیان کرد: انصافاً در این طرح شاهد همکاری مردم هستیم، بالغ بر 70 درصد از ساعات 21 تا چهار صبح و از 30 تا 50 درصد شاهد کاهش ترددهای روزانه از ابتدای آذر ماه هستیم.

وی یادآور شد: اکثر مقررات کمیته امنیتی – اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا توسط پلیس اعمال می‌شود، همکاران ما در سطح شهر حصور دارند و شهروندان می‌توانند تخلفات را به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.