با ما همراه باشید

اتاق خبر

معاون استاندار: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت تهران است

خبراستان:معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به این که تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان تهران به ۹ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تا پایان فعالیت دولت دوازدهم اولویت استان تهران است.

عبدالرضا چراغعلی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی در حال اجرای شهرستان ورامین به خبرنگار ایرنا گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان تهران به ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد ولی با توجه به لزوم بهره برداری از این پروژه‌ها و با فازبندی طرح‌های موجود، تکمیل این طرح‌ها در دستور کار استان قرار گرفته است.
وی افزود: با اولویت بندی طرح‌های نیمه تمام استان تهران و با توجه به تأکیدات استاندار تهران، بخش قابل توجهی از این طرح‌ها تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسیده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به بازدید صورت گرفته از طرح‌های عمرانی شهرستان ورامین گفت: در جریان این بازدید که با حضورمدیران ستادی معاون عمرانی استانداری صورت گرفت، از طرح‌های شاخص و تأثیرگذار شهری، روستایی و برون شهری نظیر کمربندی‌ها بازدید و تلاش می‌شود تا با کمک اعتبارات استانی، روند اجرای این طرح‌ها تسریع شود.
چراغعلی با اشاره به مشارکت سپاه پاسداران و بنیاد مسکن در نوسازی بافت فرسوده روستایی گفت: در حال حاضر سپاه پاسداران با مشارکت بنیاد مسکن در روستای ظهیرآباد ورامین اقدام به نوسازی و احداث منازل روستایی با اختصاص اعتبارات بلاعوض و ارزان قیمت کرده که این امر نقش به سزایی در کاهش تلفات ناشی از حوادث غیر مترقبه از جمله زلزله دارد.
وی تأکید کرد: تمامی مدیران استانی و شهرستان هم قسم هستند که با تمام تلاش به مردم خدمت کرده و بسیاری از طرح‌های در دست اجرا را تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسانند.
معاون استاندار تهران گفت: اجرای خط چهارم قطار حومه‌ای تهران- ورامین- پیشوا در حوزه شهرستان ورامین با مشکلاتی همراه بود که با همراهی مدیریت شهری و شورای اسلامی ورامین این مشکل نیز برطرف و اجرای این طرح با سرعت عملیات می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.