با ما همراه باشید

تریبون آزاد

اداره ورزش و جوانان قرچک ساختمان اداری ندارد

خبر استان : نخستین نشست هیئت‌های ورزشی شهرستان قرچک در سال 93 با حضور رییس شورای اسلامی شهرستان قرچک، رئیس اداره ورزش و جوانان و معاونین و پرسنل این اداره برگزار شد.

حسین قاضی‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک در این جلسه  اظهار کرد: مسئولان هیئت‌ها با وجود مشکلات بسیار مالی توانسته‌اند با تدبیر و سخت کوشی نتایج خوبی را در سال گذشته به دست آورند و جا دارد مسئولان شهری نیز به کمک ما آمده و در راستای کسب افتخارات بیشتر ورزشی ما را یاری کنند.

وی گفت: بر این اساس برنامه ریزی‌های متعددی را در دستور کار قرار داده ایم که از آن جمله می توان؛ قانون هدفمند کردن باشگاه‌های خصوصی که باید هرچه زودتر به شرایط استاندارد نزدیک شوند که این امر همچون اخذ مجوز ، داشتن مربی با دانش روز ، دارا بودن ابزار و امکانات کافی را شامل میشود را مدنظر قرار داده ایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک تصریح کرد: مشارکت با بخش خصوصی که از برنامه های اصلی و اساسی است میتواند راه گشای افزایش سرانه فضای ورزشی و کمک به ورزش منطقه باشد.

وی تاکید  کرد: در بحث توسعه اماکن ورزشی و پروژه های عمرانی، پروژه های جدیدی را با اولویت روستاها تعیین کرده ایم و در قالب جدول این پروژه ها و میزان اعتبار آن را تدوین کرده که برای سال آینده تقدیم مسئولان می شود تا در تامین اعتبار آن به ما کمک کنند.

قاضی‌زاده افزود: در سال 91 از مبلغ 120 میلیونی که شهرداری و شورا برای کمک به هیئت‌های ورزشی در نظر گرفتند، مبلغ 50 میلیون پرداخت شد که این مبلغ بخش زیادی از مشکلات را حل کرد و پرداخت مابقی این مبلغ نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهری است.

وی  با اشاره به اینکه ساختمان اداره ورزش و جوانان قرچک در شان ورزش و پرسنل اداری مجموعه نیست، گفت: از دیگر مشکلات ورزش قرچک نداشتن یک ساختمان اداری است که با توجه به قدمت این اداره هنوز مکان مناسبی جهت پیگیری امور ورزش قرچک وجود ندارد وامیدواریم با کمک شهرداری و شورای شهر هرچه زودتر به ساختمان دیگری نقل مکان کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک خاطرنشان کرد: برنامه عملیاتی و راهبردی سال 93 نیز در بخش های مختلف ورزش تدوین شده که به همراه برآورد اعتبارات مورد نیاز آن به فرماندار شهرستان قرچک و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ارائه می شود و امید است با حمایت مسئولان در تحقق آن موفق باشیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.