با ما همراه باشید

اتاق خبر

روحانی: به کوری چشم دشمنان، هر هفته افتتاح‌های بزرگی داریم

خبراستان:رئیس جمهور گفت: علیرغم تحریم و فشار و اینکه یک دولت تروریست در آمریکا روی‌کار بوده و بر مردم ما فشار آورد که نتوانیم این قدم‌ها را برداریم؛ این سی و یکمین هفته در در سال ۹۹ است که برنامه افتتاح داریم.
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در آیین بهره‌برداری از مرحله نخست طرح ملی انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی کشورمان گفت: امروز توانستیم یک از طرح‌های بزرگ را افتتاح کنیم و ان‌شالله تا پایان امسال و اوایل سال آینده طرح‌های بزرگ و تاریخی افتتاح خواهیم کرد.

وی افزود: انجام و اجرای این پروژه برای برخی باورناکردنی بود و در دولت تدبیر و امید محقق شد و باید این خط انتقال آب را، خط انتقال امید نامید و امید به این مناطق می‌رسد. امسال طرح‌های دیگر و طرح احیای دریاچه ارومیه را خواهیم داشت و اینها ابرپروژه هستند.

رئیس جمهور تصریح کرد: به کوری چشم کسانی که فکر می‌کردند با تحریم ملت ایران می‌توانند ملت ما و یا طرح‌های توسعه‌ای این ملت را متوقف کنند، علیرغم تحریم و فشار و اینکه یک دولت تروریست در آمریکا روی‌کار بوده و بر مردم ما فشار آورد که نتوانیم این قدم‌ها را برداریم؛ این سی و یکمین هفته در در سال 99 است که برنامه افتتاح داریم و این طرح‌ها برای ملت، کارگران و آن‌هایی است که در این زمینه تلاش کرده‌اند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.