اتاق خبر

دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان شهید مفتح ورامین افتتاح شد

خبراستان: حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان مفتح اظهار داشت: با توجه به شرایط سخت کنونی تحریم و شیوع کرونا اقدامات ارزشمند در حوزه بهداشت و درمان شهرستان ورامین مایه امیدواری مردم است.

وی با بیان اینکه روزهایی سخت و حساس را همه پشت سر می‌گذاریم گفت: باید همه توانمان را مضاعف کنیم.

امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: شهادت عزیزان در بخش درمان نشان دهنده خط مقدم بودن در مبارزه با ویروس کرونا می‌باشد و خیرین درمان باید با تمام توان الان کمک کنند و خوشبختانه ظرفیت‌های مردمی در کار خیر خصوصاً بخش درمان از گذشته بیشتر است.

وی عنوان داشت: امیدواریم تجهیزات بهتر و بروز تری در حوزه درمان و بهداشت را در شهرستان ببینیم زیرا لیاقت مردم دشت ورامین بیش از اینها است.

حسین کاغذلو، فرماندار ورامین نیز در این مراسم اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای بیماران کرونایی دسترسی به اکسیژن است که این نیاز با استفاده از کپسول و با صرف هزینه زیاد تأمین می‌شود و در صورت افزایش تعداد مراجعان، این روش، پاسخگوی نیاز بیماران کرونایی نیست.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان شهرستان ورامین و حوزه بهداشت و درمان، یک دستگاه اکسیژن‌ساز با ظرفیت تولید ۶۰۰ لیتر در دقیقه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال تأمین و در بیمارستان شهید مفتح نصب شد تا مهمترین نیاز شهرستان در درمان بیماران کرونایی برطرف شود.

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برترین ها

خروج از نسخه موبایل