اتاق خبر

اسناد تک برگ اراضی ملی استان تهران تحویل داده شد

خبراستان: علینقی حیدریان صبح سه شنبه در سی و سومین جلسه کارگروه رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی استان تهران ضمن تشکر از همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران از تحویل اسناد تک برگ کاداستری صادر شده به میزان بیش از ۷۹ هزار هکتار از اراضی ملی این استان خبر دا و اظهار داشت: این میزان اسناد تک برگ صادر شده مربوط به عرصه‌های ملی شهرستان‌های ری، دماوند، فیروزکوه، ورامین، پیشوا، شهریار، ملارد و شمیرانات است که با تعامل و همکاری ادارات ثبت شهرستان‌های استان تهران صادر شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در سطح استان تهران از سرعت خوبی برخوردار است خاطر نشان کرد: با توجه به تعامل خوبی که بین ادارات کل ثبت و منابع طبیعی ایجاد شده است و عزم و اراده‌ای که وجود دارد اجرای این طرح از سرعت قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده که امیدواریم با تلاش و پیگیری‌های همه جانبه شاهد سرعت بیشتری برای روند اجرای این طرح در سطح استان تهران باشیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران ضمن مهم برشمردن اجرای طرح کاداستر برای اراضی ملی و دولتی تأیید کرد: طرح کاداستر جزو تکالیف قانونی است که با توجه به اهمیت و ضرورت این طرح، اجرای آن مهم‌ترین اولویت مجموعه منابع طبیعی می‌باشد.

وی ادامه داد: این طرح در راستای قانون جامع کاداستر در حال اجرا است که با اجرای این طرح علاوه بر تثبیت مالکیت دولت بر عرصه‌های منابع طبیعی و حفظ حقوق بیت المال، از تضییع حقوق مردم نیز جلوگیری خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه با حضور مسئولان ادارات منابع طبیعی و ثبت اسناد شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و ملارد و دیگر اعضای کارگروه برخی پلاک‌های ثبتی این شهرستان‌ها پیگیری و مورد بررسی قرار گرفتند.

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برترین ها

خروج از نسخه موبایل