با ما همراه باشید

اتاق خبر

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در شرق استان تهران

خبراستان: سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران صبح امروز در صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل فرماندهی یگان ویژه شرق استان تهران، اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی هفته مقدسی است که مربوط به جمعی از مجاهدین فی سبیل الله است که خالصانه و مخلصانه با کمترین توقع و امکانات، ایثارگرانه و به صورت انقلابی و جهادی در خدمت مردم شریف ایران اسلامی هستند.

وی گفت: عزم همه این نیروها جزم است که از آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی پاسداری داشته باشند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: باید خالصانه و مخلصانه بهترین خدمات را به مردم شریف ایران اسلامی ارائه دهیم.

سردار عزیزی بیان کرد: متأسفانه علی‌رغم اینکه به دلایل مختلف از جمله تحریم‌هایی که ایادی استکبار بر کشور و مردم ما داشته‌اند، مردم در بخش‌های مختلفی مشکلاتی را دارند در حوزه معیشتی و سایر حوزه ها که سعی ما بر این است که با خدمات صادقانه و با روحیه انقلابی با شعار هفته ناجا باهم برای امنیت و سلامت در کنار مردم همانند همیشه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی کمک خواهد کرد تا امنیت در بخش‌های مختلف محیا و برقرار باشد و به همه سربازان حوزه سلامت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کمک خواهیم کرد تا کمتر در معرض آلودگی قرار بگیرند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ابراز کرد: توانمندی‌ها، خلاقیت‌ها و زحمات نیروی انتظامی که شبانه روز به صورت خالصانه به دور از چشم همه مردم در کنار مرزها و گوشه و کنار شهرها انجام وظیفه می‌کنند بر کسی پوشیده نیست و تلاش می‌کنیم تا مردم عزیز ما امنیت داشته باشند که باید این توانمندی و اقتدار و اقدامات جهادی را بیشتر به مردم اطلاع رسانی کنیم.

سردار عزیزی افزود: در هفته نیروی انتظامی خدمات مضاعفی را به هموطنان و همه عزیزانی که تقاضای خدمت از پلیس را دارند ارائه خواهیم داد و با این خدمات مضاعف به مردم بزرگوار اعلام می‌کنیم نیروی انتظامی در هر شرایطی که باشد حامی مردم خواهد بود و افتخار می‌کنیم که خادمی این مردم شریف را بر عهده داریم.

وی در پایان گفت: خداوند را شاکر هستیم که در لباس سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی که در اصل لباس سربازی امام زمان(عج) است ملبس شدیم و این افتخار را پیدا کردیم که به مردم شریف ایران اسلامی در این برهه از زمان خدمت کنیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.