با ما همراه باشید

اتاق خبر

تجلیل از کارگران نمونه شهرداری پاکدشت

خبر استان :

طی مراسم باشکوهی در سالن اجتماعات شهرداری پاکدشت از نمونه های کارگری مدیریت شهری تجلیل شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت ، مهندس داریوش پازوکی  شهردار پاکدشت در این مراسم که با حضور هنرمندان صدا و سیما برگزار شد ، کارگران را قشری زحمت کش ، بی ادعا و دلسوز دانست وگفت :کارگران ، محور توسعه و آبادانی هستند و بدون حضور و تلاش آنها ، کارها به سرانجام نمی رسد .

شهردار پاکدشت دستاوردهای عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون تلاشهای مجاهدانه کارگران دانست و ضمن یادآوری شان و منزلت والای کارگران بر تکریم و تعظیم و تامین بیش از پیش مطالبات آنان را تاکید کرد.

در ادامه این مراسم ، محسن امامی عضو شورای اسلامی شهر پاکدشت هم ضمن تبریک روز جهانی کارو کارگر گفت : وقتی آخرین رسول هدایت و سرور کائنات ، حضرت ختمی مرتبت ، دستان پینه بسته کارگر را آماج بوسه قرار می دهد یعنی اهمیت و مقام کارگر تا ابد بر تارک آموزه های دینی و الهی نقش می بندد.

وی با یادآوری بعضی از مناسبتها و ایام مهم اردیبهشت ماه ، شوراها را نماد تجلی و اراده مردم در تعیین سرنوشت خویش خواند و شورای چهارم شهر پاکدشت را شورای همدل و منسجم و متحد دانست که هدفی جز خدمت به شهروندان و تعالی و توسعه شهر ندارند .

گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایای نقدی از کارگران نمونه شهرداری در سال 92 تجلیل بعمل آمد. 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.