با ما همراه باشید

اتاق خبر

افتتاح بخش خدمات سرپایی بیمارستان شهدای پاکدشت با حضور وزیر بهداشت

خش خدمات سرپایی (Fast Track) در بیمارستان شهدای پاکدشت توسط وزیر بهداشت افتتاح شد.

سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان به منظور افتتاح بخش آی سی یو ۱۸ تخته و اورژانس سرپایی بیمارستان شهدای پاکدشت و پیگیری وضعیت درمانی در بیمارستان های زعیم و شهداء وارد پاکدشت شد.

همچنین در این سفر وزیر بهداشت از بخش آی سی یو این بیمارستان که ۱۱ تخت به آن اضافه شده بازدید شد.

انوشیروان صادقی، رئیس بیمارستان تخصصی شهدای پاکدشت درباره ویژگی های بخش خدمات سرپایی اظهار کرد: بیمارانی که احتیاج به درمان سرپایی دارند به این مجموعه مراجعه می کنند. طرح توسعه بخش آی سی یو بیمارستان نیز انجام شده و تعداد تخت های این بخش از ۶ به ۱۷ تخت ارتقا یافته است؛ همچنین برای بهره برداری این دو مجموعه، حدود ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وزیر بهداشت و درمان همچنین در جریان سفر به شهرستان پیشوا، با حاجیه خانم جنیدی، مادر ۴ شهید سرافراز ایران اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سعید نمکی در دیدار با خانواده شهیدان جنیدی، با تقدیر از ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا، حرکت در مسیر شهدا را وظیفه مسئولان دانست.

وی با اشاره به بازدید از پروژه بیمارستان نیمه تمام شهرستان پیشوا گفت: بیمارستان نیمه تمام شهرستان پیشوا، توسط دانشگاه آزاد اهدا شده که اگر مقرر شد دانشگاه آزاد بیمارستان را تکمیل کند، وزارت بهداشت آماده کمک به تکمیل این پروژه است و در صورت واگذاری به دولت، عملیات اجرایی بیمارستان مادر تخصصی را بلافاصله شروع می‌کنیم.

وی اظهار کرد: یک فرد به عنوان نماینده ویژه وزارت بهداشت به منظور پیگیری امور پروژه های بهداشت و درمان منطقه جنوب شرق استان تهران تعیین می‌شود.

نمکی با اشاره به لزوم توجه به مناطق روستایی و حاشیه‌ای شهرستان پیشوا گفت: یک میلیارد تومان اعتبار به تکمیل پروژه مرکز خدمات جامع سلامت روستای قلعه سین با ۵۵۰ مترمربع زیربنا اختصاص خواهد یافت. همچنین اعتبار لازم جهت احداث مرکز خدمات جامع سلامت روستای یوسف رضا و توسعه مرکز سلامت روستای طارند اختصاص می‌یابد.

وی افزود: استقرار دو پایگاه اورژانس جاده ای و شهری پیشوا از سوی دانشگاه شهید بهشتی، پیگیری و مصوبات لازم برای احداث آن اخذ شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.