۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اتاق خبر » قرچک » ورامین
برگزاری 80 برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت‌بدنی قرچک

برگزاری 80 برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت‌بدنی قرچک

رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک گفت: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، ۸۰ برنامه فرهنگی ورزشی در شهرستان قرچک برگزار می‌شود.

محسن خادمی رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک در این خصوص، اظهار کرد: هفته تربیت‌بدنی امسال با شعار “پیش به‌سوی ایران فعال” آغاز خواهد شد و در راستای گرامیداشت این هفته برنامه‌های مختلف فرهنگی ورزشی در قرچک برنامه‌ریزی‌شده که اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها در سه محور قهرمانی، همگانی و فرهنگی پیش‌بینی‌شده که امیدواریم شاهد برگزاری این برنامه‌ها به بهترین نحو باشیم.

خادمی افزود: گل‌باران مزار شهدای گمنام با حضور مسئولان شهرستان، کارکنان اداره و روسای هیئت‌های ورزشی، دیدار با خانواده شهدا، تجدید میثاق جامعه ورزش شهرستان با آرمان‌های امام راحل از برنامه هفته تربیت‌بدنی قرچک است.

رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک بیان کرد: برنامه به صدا درآوردن زنگ مدارس و ورزش صبحگاهی دانش‌آموزان، حضور ورزشکاران در نماز جمعه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مهارت‌های زندگی، مشاوره پیش از ازدواج، پیشگیری از اعتیاد و‌‌… ازجمله برنامه‌های حوزه جوانان و فرهنگی در این ایام خواهد بود.

وی عنوان کرد: در حوزه ورزش‌های همگانی نیز مسابقات همچون آمادگی جسمانی، طناب زنی، دال پلان، پلانک، کوه‌پیمایی، دوچرخه‌سواری، اتومبیلرانی و موتورسواری، همایش ورزش صبحگاهی و… برگزار می‌شود.

خادمی در پایان خاطرنشان کرد: در بخش ورزش قهرمانی در رشته‌های کونگ‌فو، وشو، کیک بوکسینگ، بسکتبال، پرورش اندام، شطرنج، والیبال، فوتسال، رزمی، شنا و… نیز اجرایی خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*