اتاق خبر

شهرستان اسلامشهر با تلاش مسئولان به کارگاه خدمت تبدیل شده است

فرماندار اسلامشهر گفت: در طول یک سال گذشته با تلاش مسئولان ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان و وحدتی کم نظیری که حاکم است این شهرستان به کارگاه خدمت تبدیل شده است.

مسعود مرسلپور امروز در نشست شورای اداری شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه در شهرستان اسلامشهر در حوزه رونق تولید و نگهداشت تولید تمامی ادارات برای برطرف کردن مشکلات در این راستا همراه و همپای هم هستند و هیچ اختلافی در بین نهادهای شهرستان نیست اظهار داشت: در طول یک سال گذشته اقدامات ارزنده‌ای از سوی ادارات شهرستان اسلامشهر در حوزه‌های مختلف صورت گرفته و همچنین دستگاه‌های خدمات‌رسان در حوزه اقتصاد مقاومتی گل کاشتند و احیای برخی از کارخانه‌ها که در آستانه تعطیلی بودند گواه بر این موضوع است.
وی با بیان اینکه وحدت در عمل در بین مدیران اسلامشهری به‌خوبی مشهود است تصریح کرد: علی‌رغم اینکه برخی پروژه‌هایی که در سال جاری اجرایی می‌شود در یک سال گذشته مصوب شده اما اقدامات قابل توجه و مؤثری از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان و قضایی در زمینه اقتصاد مقاومتی در سال جاری صورت گرفته که شهرستان را به یک کارگاه خدمت تبدیل کرده است.

فرماندار اسلامشهر بر ضرورت پرهیز روئسای شوراهای اسلامی شهر از پرداختن به فعالیت های سیاسی و حزبی تاکید کرد و گفت: هدف همه مدیران و مسئولان باید تنها خدمت به مردم باشد و مدیران حق ندارند در برخی جلسات شبانه جناح‌های سیاسی و حزبی شرکت کنند که با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سناریو جدید دشمن تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی است خاطرنشان کرد: در ایام محرم حواسمان باشد درگیر برخی مسائل نشویم و این سناریوی دشمن که بر اختلاف بین شیعه و سنی دامن می‌زند را ناکام بگذاریم و همپوشانی و همگرایی بین مدیران را حفظ و همواره فرابخشی بیاندیشیم.

مرسلپور همچنین به اشاره به ارزیابی های صورت گرفته از عملکرد مسئولان ادارت گفت: نارضایتی مردم از تعدادی از مسئولان بالاست و در مکاتبه ای موارد به مدیران مربوطه اعلام و یک ماه به آنها فرصت داده خواهد شد اگر شرایط اصلاح نشود آن مدیر باید مسئولیتش را به فرد دیگری واگذار کند.
گفتنی است در بخش پایانی جلسه شورای اداری از برخی کارمندان نمونه ادارات و دستگاههای مختلف نیز تجلیل بعمل آمد.

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برترین ها

خروج از نسخه موبایل