با ما همراه باشید

اتاق خبر

رسانه ملی باید بستر ساز انعکاس اقدامات نظام در این چهل سال باشد

خبراستان: هادی تمهیدی با بیان اینکه اقدامات دولت در استان تهران به ویژه در روستاها کم نظیر بوده است گفت: شبکه پنج سیما باید برای انعکاس اخبار و برنامه های تولیدی هر شهرستان تلاش کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت در نشست مشترک فرمانداران شهرستان های استان تهران با رئیس شبکه ۵ (شبکه پایتخت) ضمن تاکید بر انعکاس دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در رسانه ملی گفت : ما به عنوان میراث داران نظام و انقلاب در شرایط حساس امروز که یاوه گویان و دشمنان نظام از فراسوی مرزها دندان برای دریدن انقلاب تیز کردند، بر خود وظیفه می دانیم تا با بررسی دقیق و بیان دستاوردهایی که اجرایی شده و در نوع خود بی بدیل است،چهره واقعی انقلاب را نشان دهیم؛ انقلابی که به خوبی در جهان شناخته شده است و دشمنان نمی توانند مانع پیشرفت آن شوند.

 

وی افزود: امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی با عنایات رهبر فرزانه انقلاب و تلاش بی شائبه دولت تدبیر و امید و همدلی مسئولین کشوری و لشکری در اوج به سر می برد و با وجود برخی مشکلات ، ملت رشید ایران همچنان پای عهد خود با امام و رهبری ایستاده اند و این وظیفه ما را دشوارتر می کند و می بایست برای ارج نهادن به این همه افتخارات شبانه روز فعالیت داشته باشیم.

 

وی افزود: اغلب شهرستان های استان تهران عموما بعد از انقلاب تاسیس شده اند و امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب رسانه ملی باید بستر ساز انعکاس اقدامات نظام در این چهل سال باشد.

 

تمهیدی گفت: اقدامات دولت در استان تهران به ویژه در روستاها کم نظیر بوده است حتی باعث بازگشت برخی روستاییان که به شهرها مهاجرت کرده اند شده است و شبکه پنج سیما باید برای انعکاس اخبار و برنامه های تولیدی هر شهرستان تلاش کند.

 

فرماندار پاکدشت تصریح کرد: نقاط ضعف باید در رسانه ملی منعکس شوند اما در عین حال باید خدمات دولت هم منعکس شوند و در کنار کمبودهایی  که از سوی رسانه ملی بازگو می شوند اقدامات مثبت هم باید از سوی شبکه پنج سیما بازگو شوند و امروز با وجود ارائه خدمات گسترده دولت تدبیر و امید در سطح شهرها و روستاها تاسیس شبکه مختص استان تهران امری ضروری بنظر می رسد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.