با ما همراه باشید

ورامین

رييس شوراي اسلامي شهرستان ورامين: شوراها جايگاه ويژه خدمت رساني به مردم هستند

خبر استان : رييس شوراي اسلامي شهرستان ورامين گفت: شوراهاي اسلامي در جايگاه مديريت شهري نقش ويژه و اساسي را ايفا مي كنند.
محمد وصالپور در حاشيه نشست مهندس علي حيدريان شهردار ، فرماندار ، معاونين و نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي به مناسبت نهم ارديبهشت سالروز روز ملي شوراها گفت: شوراهاي اسلامي جايگاه ويژه و كليدي در راه خدمت رساني به مردم دارند كه اين حركت عظيم از نخستين دستورات حضرت امام خميني (ره) بنيانگذار و معمار كبير انقلاب بوده است.
وي گفت: البته آنچه در قانون اساسي براي شوراها پيش بيني شده با آنچه عمل مي شود فاصله بسياري دارند و براي رساندن شوراها به جايگاه و شأن اصلي و كارآمدي مورد توقع بايد اصلاح قوانين بكار رود.
وي افزود: بايد به سمتي برويم كه شوراها بتوانند با اختيار كامل در حوزه امور شهري وارد شده و شوراي اسلامي شهر باشند نه شوراي شهرداري و انشاءا… تصميماتي كه گرفته مي شود به نفع مردم و در راستاي خدمت رساني بيشتر با مديريت جهادي و رضاي خداوند متعال باشند.
گفتني است در اين نشست دكتر محسن عابدلو رييس و اعضاي شوراي اسلامي شهر ورامين ضمن بيان ديدگاه و مشكلات موجود شهري بر لزوم هماهنگي و همكاري بين مسئولين و مديريت شهري، كاهش فاصله طبقاتي، مشاركت مردم و نخبگان در اداره امور شهري، روحيه جهادي و فرهنگ كار و تلاش تأكيد نمود .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.