با ما همراه باشید

اتاق خبر

شهروند را نمی‌فروشیم

خبر استان : رییس شورای شهر تهران به خبر فروش «فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند» واکنش نشان داد.

رییس شورای شهر تهران به خبر فروش «فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند» واکنش نشان داد.

مهدی چمران در دویست و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به تذکرات پیش از دستور اعضای شورای شهر تهران،‌ اظهار کرد: در رابطه با پیاده راهسازی حد فاصل بین تجریش و میدان قدس شورا طرح مصوبی ندارد و طرح‌های مختلفی درباره این مسیر ارائه شده که هیچ کدام به تصویب نرسیده است.

وی افزود: قدمگاه صالحیه که مربوط به فضای جلوی مرقد امامزاده صالح است هم اکنون در حال انجام است که طرح‌های دیگری نیز در این محدوده در حال بررسی است ولی طرح مصوب شده‌ مشخصی هنوز نداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره خیابان 30 تیر نیز اظهار کرد: در این خیابان قطب‌های فرهنگی و تجاری متعددی وجود دارد و مردم می‌توانند با این اقدام از این فضاها استفاده کنند.

چمران درباره واگذاری شهروند نیز افزود: بحث فروش فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند مطرح نیست و از شهردار پرسیده بودند چرا شهروند فروخته نمی‌شود چون که در سال 88 جزو مواردی بود که باید به فروش می‌رسید.

رییس شورای شهر تهران گفت: اولاً که در آن سالها کسی پیدا نشد که کل شهروند را بخرد و مشکلاتی نیز مبنی بر سند زمین‌ها و نحوه نگهداری این فروشگاه‌ها بود و نهایتاً نیز به تصویب رسید که به فروش نرسد/ ایسنا

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.