۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اتاق خبر » تریبون آزاد » تهران » خبر ویژه » خواندنی ها » ورامین
  • شناسه : 1142
  • 15 فوریه 2015 - 17:49
  • 59 بازدید
  • ارسال توسط :
فراخوان کمک مادی و معنوی به افراد مبتکر در ورامین

فراخوان کمک مادی و معنوی به افراد مبتکر در ورامین

خبر استان : مرکز رشد علمی و نخبگان شهید شهریاری سپاه شهرستان ورامین آغاز به كار كرد . مدير مركز رشد علمی و نخبگان شهید شهریاری ورامين در گفتگو با خبرنگاران گفت : این مرکز زیر نظر سازمان علمی و پژوهشی سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران فعاليت دارد که طرحهای آن از طرف معاونت […]

خبر استان : مرکز رشد علمی و نخبگان شهید شهریاری سپاه شهرستان ورامین آغاز به كار كرد .

مدير مركز رشد علمی و نخبگان شهید شهریاری ورامين در گفتگو با خبرنگاران گفت : این مرکز زیر نظر سازمان علمی و پژوهشی سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران فعاليت دارد که طرحهای آن از طرف معاونت پژوهشی و علمی سپاه کل کشور پشتیبانی می شود.

تاجيك نوري با تاكيد بر اهميت پژوهش افزود : مخترعان، مبتکران و افراد نوآور ،  جهت دریافت کمک های مادی و معنوی برای به ثمر نشاندن طرحهای خود مي توانند به آدرس این مرکز در خیابان شهید زواره روبروی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) مراجعه نمايند و یا با شماره 09126505137 تماس بگیرند.

وي اولویت طرحهای مورد پذیرش با طرح های فنی و مهندسی دانست و تصريح كرد : همه افراد نوآور در هر سن و مقطعی در صورت داشتن طرح هاي مورد قبول مي توانند از پشتیانی مادی و معنوی بهره مند گردند .

تاجيك نوري افزود : علاقه مندان مي توانند از طريق پست الکترونیک   basijelmiv@chmail.ir نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نمايند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*