رفتن به بالا

سایت خبری تحلیلی استان تهران | khabar e ostan دارای مجوز شماره ۹۴/۱۰۸۲۹ از هیئت نظارت بر مطبوعات

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷
  • السبت ۶ ربيع ثاني ۱۴۴۰
  • 2018 Saturday 15 December

همه انسان‌ها استرس را تجربه کردند و برای رهایی از رنج استرس و اضطراب باید یاد بگیرند که چگونه با آن مقابله کنند.  استرس، عادی و بخشی از زندگی انسان‌ها است. ما روزانه با استرس سر و کار داریم و باید یاد بگیریم چگونه با آن مقابله کنیم. براساس گزارش «ساینس آلرت»، در اینجا با […]

همه انسان‌ها استرس را تجربه کردند و برای رهایی از رنج استرس و اضطراب باید یاد بگیرند که چگونه با آن مقابله کنند.

 استرس، عادی و بخشی از زندگی انسان‌ها است. ما روزانه با استرس سر و کار داریم و باید یاد بگیریم چگونه با آن مقابله کنیم.

براساس گزارش «ساینس آلرت»، در اینجا با ۵ راه آسان برای مقابله با استرس آشنا می‌شوید.

۱- برای روز خود برنامه ریزی کنید

برای هر بخش از زندگی روزمره خود برنامه ریزی کنید. برای هر فعالیتی که در سطحی پیشرفته انجام می‌دهید، به ویژه اگر زندگی دشواری را تجربه می‌کنید، برنامه ریزی کنید. هنگامی که برنامه داشته باشید میزان استرس شما به شدت کاهش پیدا می‌کند.

۲-تمرکز بر روی وظایف مهم

هنگامی که شما در معرض استرس زیاد هستید، تنها بر روی وظایفی که بر بهبود زندگی شما تاثیر می‌گذارد تمرکز کنید.

۳-بیشتر استراحت کنید

خستگی موجب می‌شود تجربه تنش در سطوح بالاتری را داشته باشید.

یک بدن به خوبی از خود مراقبت می‌کند تا بهتر در خدمت شما باشد و استرس را به طور طبیعی کاهش دهد. اگر در حال برنامه ریزی برای امروز خود هستید، در آن میان خواب بیشتر نمی‌تواند مشکلی ایجاد کند.

۴-در مورد حال خود صحبت کنید

با کسی که به آن اعتماد دارید در مورد موقعیتی که در آن قرار دارید صحبت کنید. گاهی اوقات صحبت کردن در مورد موضوعی با صدای بلند به کاهش اضطراب و استرس کمک می‌کند.

۵- از وضعیت خود درس بگیرید

طبق گزارش گجت‌نیوز، از خود بپرسید که برای جلوگیری از تکرار این اتفاق در آینده باید چه کاری را بیشتر و یا چه کاری را کمتر انجام دهید؟ اگر خودتان را در هر شرایطی تصور کنید و به دنبال درس گرفتن از تجربیات سخت خود باشید، شما همیشه یک راه برای مقابله با استرس پیدا خواهید کرد.

اخبار مرتبط